18 Mayıs 2017 Perşembe

Romanı Çok Satmış Yazar


Yeniden burada yazdıklarımı paylaşmaya karar verdiğimde her gün bir şeyler koymayı planlıyordum. Daha önce söylemiş miydim ben ve benim müthiş planlarım diye? Yazıya başlayınca sanki binlerce okuyanım varmış gibi hissettim. Yok, ama olsun. Öyle bir şeyi amaçlamadım da zaten. Sadece tıpkı bu yazıda olduğu gibi içimden gelenleri yazmak tüm amaç ve tekrar tekrar ne kadar tembel, uyuşuk, planlarını gerçekleştiremeyen biri olduğumu gözler önüne sermek. Hem de hiç çekinmeden yapmak bunu.

Yazdıkça, kelimeleri birleştirme yeteneğim gelişiyormuş gibi hissediyorum. Siz bir gelişme görüyor musunuz orasını bilemem. Okurken ne düşünüyorsunuz onu hiç bilemem. Ben yine de buradayım. Tamamen açık bir şekilde karşınızdayım. Bir şey söylemek istediğiniz de sizi duyacağım, sizin de beni duyduğunuz gibi. Sanki günlük yazıyorum ben de burada. Bu sefer öyle gibi oldu biliyorum. Bugün az konuştuğum hatta kendi standartlarıma göre hiç konuşmadığım için içimi dökecek yer bulunca duramadım. Başka bir konu hakkında yazacaktım aslında lakin şuan unutmuş bulunmaktayım. Başlangıçla son birbirinden çok alakasız olacak gibi duruyor bu yazıda.

Böyle yazmam ortamı biraz daha samimileştirmek için aslında. Ne kadar başarılı olur onu da bilemiyorum. (Gördüğü gibi bilmediğim ve öğrenmeye çalıştığım çok şey var.) Sadece birkaç dağınık kelimeden oluşan şiirler ya da üç beş benzetme yapmaya çalışarak anlatmayı denediğim metinler olsun istemiyorum. Tam anlamıyla ben burada olmak istiyorum. O yüzden bu dostça olmaya çalışan, sanki gerçekten karşınızda sizinle sohbet eden biri gibi durmasına özen gösterdiğim bu saçma, iç döken yazıyı yazmaya çalıyorum. Bunun en önemli sebebiyse böyle kafama göre rastgele yazarken çok eğleniyorum ve en en en önemlisi konuşmayı çok seviyorum.

Söylemek istediğim son şeyse tarihi olan yazılar belki çarpmıştır gözünüze. (Yine, çok satmış roman yazarları söyleşisinde konuşan yazar tripleri…) Onlar gerçekten o tarihte yazılmış oluyorlar. O gün hissettiğim duyguların kelimelere dökülmüş halleri gibi bir şey yani. Bazı eskiden yazmış olduğum yazılara tarih atmamışım ama genelde oluyorlar. Bunu da kısaca belirtmek istedim, yani blogda olan bitenle ilgili kısa bilgilendirme.


Ne kadar daha buralarda takılırım bilemiyorum (yine). Ama yazdığım sürece arada böyle boş konuşmalar olacak gibi duruyor bilginize…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder