20 Temmuz 2017 Perşembe

Beklenen An


20.07.2017

Bir iki gün önce gerçekleşmiş, benim için çok önemli olan bir şeyi paylaşmak istiyorum. Yazdığım bir yazının beni hiç tanımayan birileri tarafından onaylandığını, beğenildiğini bilmek…

Kitapseverlersokakta adı altında toplanan bir grup çok tatlı insan var instagramda. Bir süredir onları yaz bloglarında paylaştıkları yazıları takip ediyordum. Onlarla ilk tanışmam üniversitemizdeki şiir dinletisinde oldu aslında. Küçük renkli kağıtlara yazdıkları, yuvarlayıp güzelce fiyonladıkları şiirlerden almamla başladı yüzümü güldürmeleri. Henüz tam anlamıyla tanımasam da onları kalplerinin güzelliğini hissedebiliyorum.

Neyse asıl konuya dönecek olursak, kendi blogları için yazar aradıklarını duyunca daha önce yazmış olduğum bir kenarda bekleyen deneme varimsi yazıyı gönderdim onlara. Bir gün sonra da “Kaleminize sağlık” la başlayan o güzel maili aldım. İki cümleydi yüzümde güller açtıran. Aslında iki cümlenin arkasına sığınmış ve benim belki de çok uzun zamandır beklediğim o beğenilme duygusunun verdiği haz.


Müthiş şeyler ortaya çıkarmadığımı biliyorum. Gelecek yüzyılın Kafka’sı ben olmayacağım farkındayım. Yine de yazdığıyla birine dokunmuş olduğunu bilmek paha biçilemezmiş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder