18 Temmuz 2017 Salı

Çürüyen Ben



03.07.2017
Ben öldüğümle kitaplarla gömün beni
Kitaplara gömün beni
Bedenim çürüyüp kokarken
Onlarda benimle çürüsünler
Onların içinde çürüyeyim
Ben gübre olurken
Onlarda toprağa öğretsinler
Nasıl uzaya çıkılır
Nasıl sapanla kuş vurulur
Nasıl okşanır bir çocuğun başı
Nasıl dokunulur sevgilinin kalbine
Ben öldükten sonra kemiklerim çevirsin sayfaları
Kitapların gerçekten kurtları olsun…

Ben ölünce denize atın beni
Alsın dalgalar bedenimi
Hiç gitmediğim, gezmediğim kıyılara götürsün
Her limanda bir bekleyenim olsun
Sanki doğumdan tanırmış gibi beni
Yıllardır orada beklemiş gibi beni
El sallasın gülerek…

Siz en iyisi;
Ben ölünce bir sal alın
Altına biraz toprak üç beş kurtçuk atın
Sonra doldurun kitapları, döşek yapın onları bana
En üste de atın bedenimi
Pastanın en üstündeki kiraz gibi durayım
Salı itiverin bir de denize
Güneşe doğru tın tın yol alsın çürüyen ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder