22 Haziran 2017 Perşembe

23.06.2017




Yeni bir şeyler arayışındayım bu aralar. Kendimi farklı şeylerle doyurmaya, karnımı tıka basa doldurmaya çalışıyorum. Başarılı oluyor muyum? Galiba evet, bi’ kıpırtı hissettim sanki midemde. Boşluktaki ufak mutluluk kırıntıları, kendimi daha iyi ifade etmeye başlamam, gidilecek yeni yollar bulmam… Sanırım bunlar doğru açıda olduğumun göstergeleri ya da birkaç santim daha büyümüş olmamın.

Kafamın içi o kadar dağılmış ki kenara itip eşyaları köşeye kıvrılamıyor beynim artık. O yüzden toparlanmalı ve bahar temizliğine girişmeli nöronlarım. Yazın gelmesiyle kullanılmamak üzere kenara kaldırılmaya çok alışmış kafamı işler halde tutmaya zorlanıyorum bu sene. Kendimi tembelliğe, oradan oraya atmaya nasıl alıştırmışsam bu yazıda konu bütünlüğü bile sağlayamayacağım gibi. Her yaz dağıtıp dönem başında adapte olmaya başlayarak işi tamamlayamadan bir okul yılını bitirmek ruhuma öylesine yapışmış ki...

Rafları yeniden düzenliyoruz işte efendim. Yaşanacak daha kaliteli ömür oluşturmayı deniyoruz, yeni basılmış taze fikirler ve çalışma gayretleriyle. Böyle büyük kararlar almak yok ama bu sefer. Küçük küçük süpürmeler, denemeler, bebek adımları, yormadan ve yılmadan süreklilik yakalamak adına çabalar.


Gizli saklı köşelerimi anca fark ettiğim için çokça anlatmak istiyorum kendimi insanlara işte böyle. Çünkü, daha kendine fısıldanacak bir çok sır buldum beynimin ücra köşelerinde ama hepsini birden de önüme dökmeye cesaret edemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder