7 Haziran 2017 Çarşamba

29.05.2017


Değişik bir mutluluk var üzerimde. Nereden geldi ne zaman geldi anlayamadım doğrusu ama güzel geldi. Gördüğüm ama hatırlamadığım rüyalarımdan biri mi sebep oldu yoksa zaten içimde bir yerde hep vardı da ruhumun çektiği işkencelere katlanamayıp yüzüme mi attı kendini anlayamadım. Bedenimin kendini avutma modeli olarak çıkardığı yeni bir koruma programı da olabilir: Somurtmayı acilen kesmelisin.

Hani nasıl bir mutluluk biliyor musunuz, böyle uzun zamandır istediğim şey ağaçtan önüme düşmüş sanki ya da fizik2’ den AA ile geçmişim gibi bir mutluluk. Üç gün sonra bile aynı böyle gülümsemeye devam edecekmişsin gibi hissettiren ama aslında gün sonuna geçip gidecek olan mutluluk. Beni oturup onunla ilgili yazmaya iten mutluluk. Arkasında acının saklandığını bildiğim mutluluk.

Bunları yazarken yavaş yavaş solmaya başlamış mutluluk. Mutlu olduğumu dile getirdim diye mi gitmeye başladı tıpkı seni seviyorum diyince kaçan hayallerim gibi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder